Müşteri Görüşmeleri Aksiyon

Müşteriyi dinlemek ve iletişim kurmak içinse firmaların mutlaka CRM yazılımları kullanması gerekir.

Kurumsal bir hafıza oluşturarak var olan ve potansiyel müşterilerinizi, tedarikçi ve dağıtım kanallarınızı gruplandırmanızı ve detaylandırmanızı sağlar. mobil uygulamalar ise nerede olursanız olun, satış fırsatlarını, potansiyel müşterileri, borç bakiyelerini ve stok durumunu size aktarır. Müşteriye yaptığınız tüm ziyaretleri, raporları, tabloları ve toplantı notlarını kayıt altına alır ve en doğru analizi  yapmanızı sağlar. Müşteriyi dinlemek ve iletişim kurmak içinse firmaların mutlaka CRM yazılımları kullanması gerekir.

Yönetici olarak ise müşteri ile yapılan tüm görüşmeleri, verileri ve analizleri, hangi satış temsilcisinin ne zaman müşteri ile irtibata geçtiğini tek bir ekranda görmenizi ve bu sayede süreci doğru bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Bilgi için:

info@yalin.com.tr