CRM

CRM

Müşterilerinizle ilişkilerinizi güçlendirin, birlikte kazanın.

Günümüzde ürün odaklı yönetim, küreselleşme ile birlikte yerini müşteri odaklı bir yönetime bırakmıştır.

Müşteri adayları, kontaklar, satışlar, teklifler, ürünler ve siparişler…
Hepsi birbirine tek bir yerde bağlı.

Müşteri görüşleriniz, aldıgınız kararlar, yapılacak aksiyonlar,
kayıtlar arası bağlantı, ERP entegrasyon ilişkili
WEB uygulamamız ile CRM’inizi her yerden kolayca yönetin.

CRM (Customer Relationship Management) ya da “Müşteri İlişkileri Yönetimi”, firmaların var olan veya potansiyel müşterileri ile kurdukları ilişkiyi en verimli, en etkin ve sonuçta en karlı hale getirmek için kullandıkları yöntemler bütünüdür.

Günümüzde ürün odaklı yönetim, küreselleşme ile birlikte yerini müşteri odaklı bir yönetime bırakmıştır. Ayrıca özellikle üretim maliyetlerinin artması firmaları daha çok bireysel satışa yöneltmiş ve pazarlama kanallarının çok daha etkin olarak kullanılması gerekliliği ortaya çıkmıştır. Yönetimin firmanın gidişatını izleyebilmesi, yapılan hataları görebilmesi ve dolayısıyla başarılı bir CRM çalışması yapması için mutlaka müşteri odaklı bir yönetim felsefesi benimsemesi gerekir. CRM bir yöntemler bütünü olsa da bu yöntemler içinde en büyük payı ise CRM yazılımları aldığından, genellikle CRM dendiğinde de CRM yazılımları kastedilir

Bilgi için:

info@yalin.com.tr